loading...

digi24

تیشرت محرم
digi24 بازدید : 205 پنجشنبه 22 خرداد 1399 زمان : 15:54 نظرات (1)

اگر به دنبال یک کیف سبک و خوش ظاهر و با جای کافی برای حمل وسایل خود نیاز دارید Benro CoolWalker S30 یکی از محصولاتی است که باید برای خرید در نظر بگیرید. این مدل از برند بنرو با دیزاین و جنس خوب ساخته شده است

از ویژگی های این کیف می توان به ظرفیت خوب آن اشاره کرد که به لطف طراحی مناسب از آن برخوردار شده است. این محصول ظرفیت حمل کردن یک دوربین DSLR به همراه 2 یا 3 عدد لنز و یک فلاش اکسترنال را دارد. همچنین دسترسی بسیار راحت و سریع به تمام تجهیزات داخلی با استفاده از زیپ تعبیه شده برای این کیف قابل انجام شدن می باشد که این نیز یکی از ویژگی های خوب محصول به شما می رود.

وزن 700 گرمی این کیف حمل آن را برای شما در خیابان ها راحت می کند  و عکاس بودن شما را لو نمی دهد برای خرید تجهیزات عکاسی دی جی 24 کلیک کنید.

digi24 بازدید : 273 شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 11:41 نظرات (1)

تریپاد برند ونگارد سفید رنگ سری وستا مینی VESTA MINI ALUMINUM TRIPOD WHITE برای کسانی که به یک تریپاد کوچک با قابلیت نصب گوشی و دوربین ها تیاز دارند مناسب است.  این مدل بسیار زیبا و خوشگل می تواند تا 2 کیلوگرم را تحمل کند یعی دوربین های سبک بدون اینه و گوشی های همراه شما می توانند به راحتی رویش سواز شوند.

خرید سه پایه ونگارد در دی جی 24 با قیمت هایی بسیاز مناسب تر از همه جا. کیفیت تضمینی و با ارسال رایگان بهوهمه شهر های. ایران.

ویژگی های سه پایه ونگارد VESTA MINI ALUMINUM TRIPOD WHITE

  • بال هد ارگونومیک با پیچ ¼”-20
  • توانایی نگه داشتن گوشی های هوشمند 3.4 اینچی
  • طراحی خاص پایه ها و سیستم باز وبسته شدن آن ها
  • مجهز به متریال های ضد سر خوردن در زیر پایه ها
  • امکان راه انداری سریع
  • امکان استفاده به عنوان لرزشگیر دوربین
  • بدنه الومنیومی سبک و مقاوم
digi24 بازدید : 116 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 زمان : 11:35 نظرات (0)

 دوربین عکاسی سونی α77 II یکی از محصولات سونی است که ر عکاسی می تواند با آن کار کند و به نتیجه ای که نیاز دارد دست پبدا کند. این محصول از نظر ویژگی ها و سیستم به خوبی نیاز حرفه ای ها را هم ساپورت می کند و در کنار آن برای یادگیری و کسب تجریه مبتدی ها هم مناسب است. 

سنسور aps-c با چیپ های به روز شده 24.3 مگاپیکسلی

  • سیستم اتوفوکوس ستودنی
  • سرعت عکاسی پی در پی 12 فریم بر ثانیه
  • پردازشگر معروف بایونز ایکس
  • فناوری فوکوس دی
  • سیستم لرزشگیر با عملکرد قوی
  • بدنه ای مقاوم
  • فیلم برداری فول اچ دی

خصوصیات  دوربین عکاسی سونی α77 II

در قسمت قبلی اشاره کردیم که سنسور این مدل 24 مگایی است و این سنسور به خاطر سایزی که دارد نوز زیادی را جذب می کند. بنابرین در تاریکی عملکردی تحسین بر انگیر دارد و می تواند با بازه ایزو 100 تا 25600 کار کند .در ضمن در ایزو های بالای 6400 هم نویز نسبتا کمتری از مدل های رقیبش دارد.  همچنین شما می تواند با سعت 12 فریم بر ثانیه به صورت پشت سر هم عکس بگیرید به این معنا که می توانید این را در استادیوم های ورزشی ببربد و از ورزشکاران و صحنه هایی که تکرار نشدنی هستند با کیفیت بالا عکاسی کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید دوربین های دیجیتال سونی به سایت دی جی 24 مراجعه نمایید. 

 

digi24 بازدید : 120 جمعه 15 فروردین 1399 زمان : 14:05 نظرات (0)

دو.ربین کامپکت کانن IXUS 185 یکی از محصولات الب در دنیای دوربین های کوچک کانن است که مشخصا طرفدرارن زیادی دارد و برای استفاده های معمولی و روزمزه مثلا یک پیکنیک خانوادگی و یا جشن تولد و جشن ها دیگر به کار می رود. شما با این دوربین کوچک و زیبا می توانید تاصویر و فیلم های خاطره انگیر خود را برای همیشه با کیفیتی نسبتا خوب دخیره کنید. 

سنسور نصب شده در این مدل 20 مگایی بوده  و زوم اپتیکال 8 برابری دارد به این معنا که بدون از دست دادن کوچکترین کیفیت و جزئیایتی می تواینید سوژه های خود را تا 8 برابر بزرگ کنید.  بیشترین رزولشنی که در فیلم دارد 720 بوده که برای یک دوربین معمولی و ارزان قیمت خوب است.

در دی جی 24 می توانید محصولات مختلفی از برند های معتیر دنیای عکاسی خریداری کنید. برای خرید دوربین های canon باید به این صفحه وارد شوید و مدل مورد نظر خود را بررسی کنید و با یک تمس تلفنی ساده محصول را درب منزل درافت کنید.

digi24 بازدید : 164 چهارشنبه 06 فروردین 1399 زمان : 15:55 نظرات (0)

امروز می خواهیم یکی از باحال ترین لنز های حیات وحش و ورزشی را به شما عزیران محترم و دنبال کننده این وبلاگ عکاسی معرفی کنیم که می تواند هوش از سر خلاتان بپراند.!

این محصول از کمپانی نیکون ساخته شده تا شما را به دور ترین سابجکت ها برساند و کیفیتی فوق العاده را از دورترین فواصل نشان دهد. فاصله کانونی که این مدل دارد 800 میلیمتر است !!! برای دوربین های فول فریم و سنسور 35 میلیمتری ساخته شده و از برترین المنت های عکاسی درون خودش بهره می برد. به گونه ای که این المنت ها شفافیت تصاویر را هم د رفیلم و هم در عکس نگه می دانرد. اعوجاج و ناهماهنگی ها با کوچکترین لرزش در این فاصله پدید می آیند و این مشکل ه کمک سیستم لرزشگیر و دو عدد عنصر بصری خاص و پوششی روی عدسی ها حل شده است. سایر این لنز بزرگ است و شما برای حمل آ« نیاز به سه پایه و کوله مخصوص خواهید داشت.

برای مشاهده و خرید لنز عکاسی نیکون کلیک کنید.

digi24 بازدید : 128 دوشنبه 26 اسفند 1398 زمان : 13:14 نظرات (0)

دوربین عکاسی سونی آفلا 68 یکی از مخصولات منحصر به فرد سونی برای کسانی است که می خواهند عکاسی را تازه شروع کننده و در این مورد هیچ تجربه ای ندارند از مشخصات خوب این مدل می توان به سیستم فوکوس و تمرکز آنن شاره کرد که شما را در کسب تجربه  بیشتر آماده و مهیا می کند.

البته تعداد 7 تقطه فوکوس در این مدل بسیار کمتر از دوربین های ورزشی حرفه ای سونی است اما برای شروع بیسار خوب است و از نمونه اهی رقبا بهتر عمل می کند. مهم ترنی بخش آن که جسگر باشد 24 مگایی است و از نوع سیموس بوده که ور را به وبی به خاطر ساخنار نانویی جدیدش دریافت می کند و تصاویر را بهتر با شراپی بالاتر و جزئیات بهتری نشان خواهد. تن رنگی به خوبی طبیعی است و نمایشگر ان 3 انیی است که هم لمسی بوده و هم می توانید آن را بچرخانید!

همچنین این مدل به شما عزیزیان کمک خواهد کرد تا در تاریکی به خوبی تصاویر زیبا بگیرید ایزوآ« از 100 تا 25600 گسترده سات و از  3600 به بالا کمی نویز نشان می دهد.

کیفیت فیلم آ« فول اچ دی است و سرعت حد اکثری اش 30 فریم بر ثانیه. 

برای بررسی مشخصات و قیمت خرید دوربین های عکاسی sony به دی جی 24 مراجعه کنید.

digi24 بازدید : 107 یکشنبه 11 اسفند 1398 زمان : 17:02 نظرات (0)

فرقی نیم کند که سوژه شما یک ادم با سن و سال بسیار زیاد باشد و یا یک نوزاد و کودکی که به تازگی به دنیا آمده است. باید ظرافت کار و نکاتی که بیان می کنم را بلد باشید تا بتوانید عکسی منحصر به فرد را تهیه کنید.

با این اوصاف باز هم عکاسی در فضای باز را انتخاب کردید بهتر است برخی نکات را در خاطر داشته باشید

  • قبل از اینکه تصمیم برای عکاسی در محیط باز بگیرید باید اب و هوا را چک کنید تا بارانی نباشد و آنقدر هم سرد و ای گرم نباشد تا آن نوزاد کوچولو راحت باشد در ضمن در معرض تابش مستیم نور خورشید قرار ندهید آن زبان بسته را و در سایه عکاسی کنید
  • .
  • کودک تحمل گرما و سرمای زیاد را ندارد حتی برای مدت کوتاه ، سعی کنید اگر دمای هوا مناسب بود بیرون بروید.
  • کودکان آب را دوست دارند ، می توانید منظره ی مورد نظر را در نزدیکی یک ساحل یا یک رودخانه انتخاب کنید 

 در اخر بدانید که اگر در حال عکاسی از یک نوزاد هستید  بهتر است با او رابطه ای دوستانه را برقرار کنید. یکی از نکات کلیدی این نوع عکاسی هم برقراری ارطبات اس که ما سعی کردیم آنرا در آموزش عکاسی از نوزادان بارها بازگو کنیم .کودکان علاقه مند به برقراری رابطه هستند و در این کار بسیار حرفه ای هستند.از طرفی کودکان انرژی را به خوبی دریافت می کنند اگر بتوانید با نشاط با آنها رفتار کنید می توانید مطمئن باشد که آنها هم به خوبی به شما پاسخ خواهند داد

برای خواندن نکات کامل و راهنمای کامل عکاسی از نوزاد به دی جی 24 مراجعه کنید.

digi24 بازدید : 215 سه شنبه 06 اسفند 1398 زمان : 16:23 نظرات (0)

فکر می کنم که همه نام بلک مجیک را شنیده ایم و می دانیم که این برند یکی از شکرت های معتبر در زمنیه فیلمبرداری و عکاسی بوده است اما تمرکز بسیار زیادی را روی فیلم و پروژه های سینمایی و فیلممی حرفه ای نهاده است. این کمپانی با ساخت دوربین های فیلمبرداری بسیار شهرت جهانی یافت و اگر به دوربین هایی که کارگردانان هالیوود و باالیوود و ایران و.. نگاهی بیندازید خواهید فهمید که این برند چدر خوب است. 

از دو سال پیش تا حالا یعنی از سال 2018 این برند پیشرفت چشمگیری داشته است وبا ساخت دوربین هایی که قابلیت های ماورایی در زمینه تهیه فیلم دارند نزد حرفه ای ها بسیار محبوب تر شد.  شما ارگ علاه به خرید محصولات ان دارید و می خواهید هزینه معقولی کرده باشید می توانید به وب سایت دی جی 24 بروید که نمایندگی رسنی فروش دوربین فیلمبرداری بلک مجیک در ایران است. جدید ترین محصولات ساخت این کمپانی را در ان جا خواهید یافت و به صورت ارسال رایکان درب منزل دریافت خواهید کرد. 

digi24 بازدید : 195 چهارشنبه 23 بهمن 1398 زمان : 17:37 نظرات (0)

امروز می خواهیم یکی از لاکچری ترین نمونه های پیانو اکوستیک را به شما معرفی کنیم.. نام این محصل سی ۷ ایکس است که ساخت کمپانی با اصالت یاماها می باشد. در واقع این ساز چنان مهندسی شده و با هنر زیاد ساخته شده است که نمی توان قیمیتی روی آن گزاشت. برای کسانی مناسب است که می خواهند شاهکاری از نوع موسقس را در خانه هایشان داشته باشند. در ضم افراد خرفه ای و موسیقیدانان برجسته دنیا در اجرا های خود این مدل را استفاده می کنند چرا که صدایی ویژه دارد و به جرعت می توان ادعا کرد که در گروه ۵ پیانو برتر دنیا قرار می گیرد.  

ویژگی های پیانو آکوستیک C7X یاماها

هنگامی که کلید ها را می فشارید سیم هایی که از بهترین متریال ها ساخته شده اند به ارتعاش در می آیند و به نوعی صدایی بسیار غنی را تولید می کنند که قبلا رد هیچ مدل سازی نشنیده اید صدایی که به شما می گوید با یک پیانو اکوستیک معمولی طرف نیستید. با اینکه قیمت آ« نسبت به مدل های دیگر در رنج متوسط واقع می شود و در واقه صد ها مدل کران تر آز آ« وجود دارد نمی توان آن را از لیست برترین ها خط زد

قاب با کیفیت بالا – یاماها می داند که قاب پیانو به ویژگی های صوتی پیانو کمک می کند در حالیکه تنش رشته ای بیش از بیست تن کاملا قابل قبول است. کمپانی یاماها فریم های پیانو خود را با استفاده از یک روش ریخته گری مدرن که “فرایند خلاء” نامیده می شود، برای ارائه بهترین فریم های پیانو در جهان، طراحی و تولید می کند.

پیانو اکوستیک قسطی را در اینجا خریداری کنید. 

چکش های مبتنی بر سری CFX – چکش های بزرگ برای تولید یک طیف واضح از تنالیته های صوتی و صدای واضح ، ضروری هستند . بر خلاف بسیاری دیگر از تولیدکنندگان پیانو، یاماها بیشتر قطعات خود را با کیفیت بالا تولید می کند. سری CX با استفاده از چکش های سری CFX، تولید می شود تا مطابق با اندازه هر یک از سازهای موجود در این سری، اطمینان حاصل شود که تمام تنالیته ها، قابلیت های انعطاف پذیر و قدرت پیانو را ارائه می دهد .

digi24 بازدید : 76 شنبه 19 بهمن 1398 زمان : 17:22 نظرات (0)

امروز می خواهیم یکی از زیباترین دوربنی های اکشن را به شما معرفی کنیم دوربین اسمو پاکت با ظاهری بسیار زیبا ساخته شهد توسط کمپانی دی جی آی است که ویٓژگی های آن هر عکاسی را مجذوب می کند. بدنه کوچک با قابیت های زیاد هم از اظر فیزیکی و هم اط نظر ارگونمیک و ......

برای خرید دوربین های ورزشی دی جی آی کلیک کنید.

بررسی دوربین ورزشی دی جی آی OSMO POCKET

در وافع این محصول کوچکنرین گیمال ساخته شده۳ محروه نیز به حساب می آید. سنسور این دروبین از نوع سیموس 1/2.3- اینچی است و این امکان را ایجاد می کند تا هر صحنه ای را که خواستید با وضوح بالا و جزئیات باور نکردنی ثبت کنید.

با این دوربین کوچک قادر خواهید بود فیلم های فور کی را با سرعت ۶۰ فریم بر قانیه ثبت کنید. اگر خواستید صحنه های خاص ورزشی را به صورت اسلوموشن بگیرید می توانید سرعت را ۴ برار کنید. باتری این دروین هم نسبتا به سایز کوچکش بسیار موثر عمل می کند و  در صورت بهره گیری حداکثری از آن تا ۱۴۰ دقیقه می تواند کار کند.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 1,846
  • بازدید کلی : 16,987