loading...

digi24

تیشرت محرم
digi24 بازدید : 71 دوشنبه 07 بهمن 1398 زمان : 14:32 نظرات (0)

لنز دوربین RF 24-70MM F2.8L IS USM

 ایت مخصول کنون که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد برای دوربین های بدون آینه این شرکت ساخته شده و مانت آن مناسب برای دروبین های سری ار است. همانطور که از اسم این نز می توانیم دریافت کنیم فاصله کانونی آن ۲۴ تا ۷۰ میلیمتر است یعنی شما می توایند با این مدل از عکاسی منظره و طبیعت گرفته تا پرتره ها خبرنگاری و....را دنبال کنید و خود را محدود به یک سبم خاص نکنید .
از همان ابتدا که این مدل عرضه شد با استقبال بسیار زیادی از سوی عکاسان رو به رو شد. این به سبب وجود المنت ها و عدسی هایی بود که اعوجاج را رد ا« از بین می بردند. اپچر آن ۲.۸ بود و نور را به خوبی به سنسور می رساند و در تاریکی هم عملکرد خوبی دارد. موتور فوکوس اولترا سایلنت  هر دو مدل فوکوس را ساپورت می کند. از این لنز دوربنی عکاسی واید کانن در کنسرت های متالیکا و اسلیر کبیر نیز استفاده شده است و عکس هایی که در شبکه های مجازی مشاهده می کنید توسط این لنز ها تهیه شده اند. 
برای مشاهده مشخصات و در نهایت خرید لنز واید به این بخش مراجعه کنید. 
digi24 بازدید : 64 یکشنبه 06 بهمن 1398 زمان : 15:42 نظرات (0)

با پیشرفت صنعت ساختان سازی و هنری تر شدن سازه های ساخت بشر همه روزه ساختمان های بیشتری را می بینیم که از حالت کلاسیک خارج تر هتسند و مرز های معماری را جابه جا می کنند این سازه ها با آن چیز هایی که تصوراتمان می رود متفوت سهتند و برای همین عکاسان زیادی به جای های مختلف می روند تا ایده های خود را در یک کادر با وجود آن ها نشان دهند. 

برای کسانی که می خواهند این کار را شروعه کنند یک دربین و لنز به همراه سه پایه برای ثبت عکس های معمولی کافیست. برای همین نیازی نیست که بیش از اندازه برای خرید ابزار های گران قیمت خرج کنید. اما اگر می خواهید حرفه ترین ها را در کارت حافظه خود داشته باشید باید کمی بیشتر خرج کنید. 

برای یادگیری شروع عکاسی معماری کلیک کنید.

نکات مهم شروع عکاسی معماری

تنظیم نور

روشنایی خوب یکی از مهمترین عوامل گرفتن عکس های خیره کننده است . در اصل گرفتن عکس هایی با کیفیت و خیره کننده به جا و مکان شما بستگی دارد ، بهترین مکان برای عکاسی شما ، جاییست که بهترین نور را دریافت میکند . به طور کلی باید نور عکس را جوری تنظیم کنیم که نه کم باشد نه زیاد ، زیاد بودن میتواند عکس های زیبای ما را به عکس های نافرم  تبدیل کند ، برای حل این مشکل می توانیم از تکنیک HDR ، استفاده کنیم و تصاویر کنترل شده تری را داشته باشیم .

digi24 بازدید : 59 سه شنبه 24 دی 1398 زمان : 14:52 نظرات (0)

همه ما اسم گوپرو هیرو ۸ را شنیده ایم و می دانیم که در حاب حاضر بهترین مدل دوربین ورزشی در دنیا است این دوربین با بدنه ای شبیه به ممد ۷ اما کمی کوچکتر دیزایین شده است. این دوربنی محصول کمپانی کوپر بوده و اکنون شما دیگر نیزا نیست برای نصب کردن ا روی سطوح مختلف از قاب مخصوص استفاده کنید. 

درون ای مدل یک سنسور ۱۲ مگایی نصب شده و می توا هر صحنه ای ره با خوبی بگیرد سرعت عملکرد بالا در این مدل دوربین ها بسیار اهمیت دارد جرا که صحمنه ها در لحظه ها هستند و دیگر تکرار نمی شوند. شما می توانید با هرو ۸ فیمل های ۴ کی بگیرید و یا اگر به سرعت بالاتری نیاز داشتید تا ۲۴۰ فریم با کیفیت بالا و حرفه ای کار خود را انجام دهید. برای کسانی که به عکاسی و فیلمبرداری زیر آب علاقه دانرد این نمونه مشخصاتی دارد مثا می تواند تا همق ده متری فشار آب را بدون خراب شدن تخمل کند.تکنولوژی لرزشگیر به نظر من مهمتر از بقیه است اینس یستم در دوربین های ورزشی این کمپانی به خوبی خودش را ثابت کرده و شدید ترین لرزش ها نیز روی آن تاثیری نداشته و شما در آخدر با یک فیمل بسیار حرفه ای و نرم روبهرو خواهید شد. 

برای خرید دوربین فیلمبرداری گوپرو با دی جی ۲۴ در ارتباط باشید. 

digi24 بازدید : 68 دوشنبه 23 دی 1398 زمان : 15:56 نظرات (0)

همه ما با دوربنی هایی که برند قدیمی و با اصالت فوجی فیلم تولید می کتد را می شناسیم امروزه هم محصولاتی که توسط این شرکت تولید میشو ظاهری خاص دارند و ما را به یاد همان دوربین های فیلمی اولیه می اندازند و همین باغث شده تا این برند در میان عکاسان از محبوبیت خاصی برخوردار باشد /

این اوخر فوجی تواسنت بسیار بیشتر از قبل در صحنه رقابت حرفه ای ظاهر شود با ساخت دوربین گه تا کنون گران ترین دوربین عکاسی مدرن محسوب می وشد . این محصول که سنسوری ۱۰۲ مگایی دارد به همه نشان داد که اشکرت فوجی قصد دارد سال ۲۰۲۰ را خشن  سخت اغاز کند و خود را در عرصه رقابت با توان بالایی نگه دارد. 

 

در ایران این محصولات نحبوبیت زیادی دارند . شما می توانید برای مشاهده و خرید انواع دوربین عکاسی فوجی فیلم با دی جی ۲۴ تمسا رگفته و به سایت آن ها سر بزنید. این وب سایت نماینده رمسی برند در ابران بوده و قیمت هایی مناسب ت از همه جا به عنوان وادرکننده  دست اول دارد. پس با خیال راحت دوربین های خود را خریداری کنید. 

digi24 بازدید : 69 یکشنبه 22 دی 1398 زمان : 12:31 نظرات (0)

با اختراع دوربین عکاسی زندگی اسنان ها متحول شد و صحنه های ناب دیگر تنها در خاطره انسان ذخیر نیم شدند بلکه در جایی بهتر که دوباره قابلیت نمایش دارد سیو می شدند در عصر حدید ه دوربین های دیجیتالی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما بدل شده است سبک ها ورزشی از حبوب ترین ها به حساب می ایند و در این میان دوربین های گوپرو هتسند که بیشترین طرفدار را دارند چرا که سایز کوچکی دارند و می توانند با این بدنه های کوچولو فیلم هایی بسیار با کیفیت را تهیه کنند و این حقیقیت که خود شخص ورزشکار این فیلم ها را با وصل کردن دروبین به لباس . ... می گیرد بسیار شگفت انگیز است. دروبین های جدیدسری هیرو این برد به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند و تا به حال صد ها عزار عدد از آن ها به فروش رفته است. برای خرید دوربین فیلمبرداری گوپرو مراجعه کنید.

digi24 بازدید : 63 سه شنبه 17 دی 1398 زمان : 14:17 نظرات (0)

ساب ۲۰۲۰ نقظه عطفی در تاریخ عکاسی و دوربین های عکاسی خواهد بود با وجود انانس های عرضه دشن جندین دل از محصولات کانن و نیکون و سونی اکنون نوبیت به غول دیگر ژاپنی یعتی پاناسونیک رسیده سات که اعلام وجودکند و این برند کمر همت بسته تا ثابت کند دوربین های بزرگتر لزوما با کیفیت نیستند.  سه مدل از محصولان از برن در این سال میلادی عرضه خواند شد. HC-X1500, HCX2000 and AG-CX10 سه مدل هستند که با سایز کوچک خود کیفیتی فرازمینی را نشان خواهند داد به گفته خود این شرکت قرار است با این مدل ها انقلابی در عرضه محصولات پاناسونیک برای طرفداران این برند پدیدار شود. 

هر سه این محصولات از بالاتری کیفیت فیلمبرداری بهره مند خواهند بود و به صورت کلی ویژگی های آن ها شبیه است اما د چیز های جزئی است که تفاوت دارند و همین هاست که تعیین می کند برای جه کاربرانی مناسب باشند اا می توان گفت که هم مبتدی ها و هم حرفه ای ها از قابلیت ها آن ها بهره مند خواهند شد. 

برای خرید دوربین پاناسونیک با دی جی ۲۴ در ارتباط باشید 

digi24 بازدید : 59 پنجشنبه 12 دی 1398 زمان : 14:56 نظرات (0)

همانطور که میدانید فاصله کانونی لنز تامرون SP 17-50mm F/2.8 XR Di II VC  برای هر عکاسی جذاب است و می توان با این فاصله کار های مختلفی کرد. این لنز با هر دو نوع سنسور فول فریم و کراپ سازگاری دارد و می تواند با دوربین های کانن و نیکون شما کار کند. این فاصله یکی از محبوب ترین های موجود است و هر عکاسی را مجذوب خودش می کند اگر می خواهید منظره های زیبا را در کادر خود داشته باشید و همزمان توانایی زوم را روی یکسوژه خاص این مدل یکی از گزینه های مناسب براش شماست

خرید انواع لنز های تامرون با قیمتی مناسب در دی جی 24

دیافراگم این محصول نور را به خوبی به حسگر می رساند و همین باعث می شود تا در شرایط تاریک بتوان با آن به راحتی عکس برداری کرد. در ضمن سیستم فوکوس این مدل هب شما اجازه می دهد تا هر دو نوع فوکوس دستی و اتوماتیک را در هر شاریطی داشته باشید و روش کار این سیستم نیز درونی بوده که به معنای قابلیت استفاده از انواع فیلتر روی لنز می باشد. همچنین توانایی zl یا قفل زوم نیز که از بیشتر شدن طول لنز هنگام زوم کردن جلوگیری می کند.

ویژگی SP 17-50mm F/2.8 XR Di II VC

ملموس ترین وِیژگی اضافه شده به این نمونه نسبت به مدل های قدیمی تر اضافه شدن فناوری ویژه لرزشگیر تامرون یا vibration reduction است که به طرز باورنکردنی لرزش های وارده از دست را خنثی می کند گونه ای که انگار لنز روی پایه ثابت قرار دارد. این مدل هم مانند قبلی ها برای دوربین های غیر فول فریم دیزاین شده است و امکان استفاده از آن در دوربین های با سنسور فول فریم وجود ندارد البته استثناعاتی هستند مانند دوربین‌های نیکون فول‌فریم که با قرار گرفتن روی حالت کراپ یا DX Mode، قادر به استفاده این لنز‌ها هستند .

digi24 بازدید : 91 سه شنبه 10 دی 1398 زمان : 15:53 نظرات (0)

همین قدرت عکاسی D5 به تنهایی شگفت آور است. دوربین D5، با حسگر 20.8 مگاپیکسلی CMOS فرمت FX، بالاترین رزولوشن در بین دوربین های فول فریم نیکون را دارد و آماده هر چالشی از سوی شما است. پردازنده تصویر عالی نیکون به EXPEED 5 به روز شده تا قدرت این حسگر فوق العاده را مهار کند. پردازنده دومی هم فقط برای عملکرد فوکوس خودکار اضافه شده است. تمام جزئیات و بافت های ظریف، رنگ های زنده و تونالیته غنی که با لنزهای نیکون وارد دوربین می شود با دقتی بی نقص، حتی در نور کم، ثبت می شود. عکس هایی خلق کنید که مردم را شوکه می کنند.\\\

 

وقتی باخبر می شوید که D5 حالا در بالاترین سرعت _ 12 فریم بر ثانیه با AF و AE (فوکوس و نورسنجی خودکار) تمام وقت فعال، و 14 فریم بر ثانیه با AF و AE ثابت و آینه بالا _ عکاسی می کند، حتما به خودتان می گویید که قاعده بازی دیگر عوض شده است. برای اولین بار در یک دوربین DSLR نیکون، یک پردازنده دوم وجود دارد که کارش فقط عملیات و محاسبه فوکوس خودکار است. یک شاتر و مکانیزم توالی آینه جدید، زمان خاموشی و پرش آینه را تقریبا حذف می کنند و نتیجه، یک دید روشن و پیوسته در طول عکاسی با سرعت بالا است. EXPEED 5 و یک عملکرد بافر (حافظه میانی) عالی، به همراه هم می توانند تا 200 عکس NEF (عکس RAW) و/یا عکس های JPEG با اندازه بزرگ را در طول عکاسی سرعت بالا پردازش کنند _ به اندازه ای هست که می توانید یک مسابقه دو 100 متر را بدون اینکه دستتان را از روی شاتر بردارید پوشش دهید. سیستم جدید 180K RGB Advanced Scene Recognition (تشخیص صحنه پیشرفته) از یک فناوری پیشرفته بهره می برد که تضمین می کند که هر عکس نورسنجی بهینه دارد..

 

 

سریعترین و دقیق ترین سیستم AF (فوکوس خودکار) نیکون تا کنون

D5، با ماژول حسگر فوکوس خودکار Multi-CAM 20K پیشتاز عصر جدیدی از فوکوس خودکار است. این سیستم از 153 نقطه فوکوس با 99 _ درست خواندید، 99 _ حسگر از نوع متقاطع و یک پردازنده اختصاصی AF استفاده می کند، و تقریبا در تاریکی هم می تواند فوکوس کند. می توان اشیاء کوچکی را که با سرعت بالا حرکت می کنند، حتی در نور کم، با دقتی فوق العاده ردیابی و ثبت کرد. هنگام استفاده از AF پیوسته، می توان این سیستم را در حالت های 153 نقطه، 72 نقطه و 25 نقطه پوشش تنظیم کرد. تمام 153 نقطه با لنزهای AF نیکور f/5.6 و سریعتر سازگار هستند و 15 نقطه مرکزی با دیافراگم موثر f/8 کار می کنند. چه در حال عکاسی از یک مسابقه با سرعت بالا باشید یا ستاره های مشهور روی فرش قرمز، D5 تمامی لحظه ها را برایتان پوشش می دهد.

 

 دوربین dslr نیکون d5 را در اینجا خریداری کند

 

 

انعطاف پذیری در فیلمسازی

ویدئوی 4K UHD در نوری که دیگران جرات کار در آن را ندارند

 

برای اولین بار در یک دوربین DSLR نیکون، می توانید ویدئوی 4K با کیفیت فوق شفاف  (UHD)، با بازخوانش نقطه به نقطه برای بالاترین کیفیت تصویر، ضبط کنید. می توانید با اندازه 3840 X 2160 در 30/25/24p (فریم بر ثانیه) با زاویه دید تقریبا 1.5 برابر فاصله کانونی لنز تصویربرداری کنید، یا ویدئوهای فول اچ.دی 1080 با 60/30/24 فریم بر ثانیه ضبط کنید. همچنین می توانید در خود دوربین، عکس های با وقفه زمانی یا time-lapse با کیفیت فوق العاده 4K UHD بگیرید. حساسیت خودکار، انتقال نورپردازی ملایمی از ISO 200 تا حساسیت انتخابی شما (تا Hi-5) را مدیریت می کند. از قابلیت های حرفه ای ویدئو در مدل D4S و D810 لذت ببرید _ ضبط همزمان بیرونی و درونی، Flat Picture Control (کنترل تصویر تخت)، Zebra Stripes، میکروفن استریوی داخلی با 20 گام افزایشی و قابلیت های دیگر. قابلیت های D5 در نور کم و همه فن حریفی لنزهای نیکور را ترکیب کنید تا ببینید پروژه بعدی تان چقدر همه را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

 

عملکرد نرم

با بازخوردهایی که از آزمایشات میدانی حاصل شده است، مشخص شده که D5 طوری مهندسی شده است که استرس عکاسی در طول روز را کاهش می دهد. ارگونومی بهبود یافته و ترکیب دکمه های درخشان، کنترل دوربین را بسیار ساده کرده است. دوربین یک نمایشگر LCD لمسی با رزولوشن بالا با محیط کاری شبیه به گوشی هوشمند دارد که کار انتخاب نقاط AF یا تراز سفیدی نقطه ای در Live View، جستجو در میان عکس های گرفته شده، زوم کردن، تغییر نام فایل و کارهای دیگر را بسیار راحت کرده است. شیار کارت حافظه دوگانه XQD* به راحتی جوابگوی سرعت بالای عکاسی پی در پی و خالی کردن حافظه بافر این دوربین هست. تمام این فناوری ها و قابلیت ها در یک بدنه آلیاژ منیزیم بادوام با مهر و موم فوق العاده سخت جای گرفته است.

 

digi24 بازدید : 62 پنجشنبه 05 دی 1398 زمان : 12:09 نظرات (0)

دوربین هایی که اکنون روی بورس هستند و عکاسان توجه بسیار بیشتری به ان می کنند سری دوربین های بدن اینه هتسند این مصولات به خاطر وزن کمتر و بدنه ای بسیار کوچکتر از دی سا ال ار ها استقبال زیادی داشته اند. از برند هایی که توانست . جای خود را در میان بنرد های دیگر به اثبات برساند. نیکون بود که با سخات سری های زد بدون اینه اولین دوربین های فول فریم این دسته بندی را وادر بازار کرد. 

سنسور ی که نیکون در این مدل قرار اده است ز نوع قول فریم بوده  و ۲۵ مگاپیکسلی اسن که رزولوشنی بالا را در اختیار کاربر می گذارد این سنسور ساختار جدیدی را داشته که بتواند نور بسیار بالایی را جذب کند و همین باعث شده تا بتوان از آن بری کار در شرایط نوری متلف بهره برد. گیفیت فیلم برداری که به کاربر می دهد قور کی می باشد و این برای ویلایگر ها بسیار خوب است چرا که می توانند با بیشتری کیفیت ممکن صحنه های مورد نیازشان را ثبت کنند. 

دوربین عکاسی نیکون Z6

سنسور سیموس دارد و یا یک بار شارژ می تواند تا ۳۰۰ عکس را بگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این محصول به www.digi24.ir مراجعه کتید. 

digi24 بازدید : 53 چهارشنبه 04 دی 1398 زمان : 17:40 نظرات (0)

عکاسی دنیایی است بزرگ و پر از شگفتی که تنها کافیست با زدن شاتر ثبت شده و برای همیشه در تاریخ بماند. اما انیکه با چه دوربینی این کار را انجام می دهید مهم است. SONY α7R بدون شک توانایی این را دارد که معجزاتی را که رخ می هند با کیفیتی بی مثال در فایل های خام و جی پگ ثبت کتد. فیلم یا عکس فرقی ندارد تنها کافیست به سمت سوژه تان دوربین را نگاه دارید تا آن وقت با عملکرید سریع و منحصر به فرد همان کاری را که شما می خواهید انجام دهد. 

سنسور 35 میلیمتری 36.4 MP

  • موتور پردانزده بایونز ایکس
  • بدنه مقاوم و ارگونومیک
  • سیستم فوکوس سریع و موثر
  • منظره یاب هوشمند
  • اتصالات بی سیم
  • فیلمبرداری فول اچ دی
  • بررسی دوربین دیجیتال سونی
  • حساسیت نور 50 تا 25600این دوربین کوچکترین دوربین دنیا است که قابلیت تعویض لنز دارد و یک حسگر فول فریم 36.4 مگاپیکسلی درون خودش جای داده است. المنت ها و ساختار این سنسور به گونه ای ارتقا یافته اند تا بتوانند رزولوشنی که یک حرفه ای نیاز دارد را در تصاویر نشان دهند و فاکتور های دیگر کاهش دهنده کیفیت تصویر نظیر نویز را کمتر کنند.

موتور پردازشی BIONZ با سرعت باورنکردنی کار خود را انجام داده و به سرعت بیشتر شوتینگ با BURST MODE می انجامد. این قطعه سبب طبیعی جلوه کردن رنگ ها در تصاویر شده و خروجی های 16 و 14 بیتی دارد. سیستم فوکوس خودکار دوربین با قابلیت های تشخیص چشم انسان و لبخند با سرعت بالا هر سوژه را دنبال می کند و درصد خطای بسیار ناچیزی دارد. منظره یاب دوربین باکاور کردن صد در صدی فریم رزولوشن 1024×768 را به شما می دهد و بوکه ای دقیق را ایجاد می کند. در ضمن این منظره یاب 5 مود نمایش نظیر temperature و brightness adjustment دارد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آرشیو
  • 1399
  • 1398
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 38
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 2,169
  • بازدید کلی : 17,310